Oğlum üç dört gündür aşırı huzursuz, sürekli kucakta olmak istiyor fakat kucağa alınca da durmuyor yine mızmızlanmaya devam ediyor. Normalde bezini değiştirirken mutlu olur güler oynardı şimdi çığlık atıyor, ağlıyor. Gece yarım saatte bir uyanıyor. Dün gece 1’den 5’e kadar ayaktaydık. Yatır kaldır nevrim döndü. Oyun halısıyla bile vakit geçirmez oldu hemen sıkılıyor odadan çıkmayagöreyim hemen çığlığı basıyor. Atak mı diş mi ne bu, ne zaman geçecek😏