Sağlık ocağında aşımız vardı bugun emziriyorum sütüm yetmediği için artık kilo alımı durmuş bu ay ebeler ek gıdaya başlayalım dediler yoğurt meyve püresi veremeye başlayalım dediler nasıl bir yol izlemeyelim? nasıl verebilirim? Bebeğim nasıl ek gıdaya alışır? Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏