Bizimhikayemiz Kızlar dudağimin altında sivilce gibi nokta çıkmış galiba uçuk cikacak şimdi gördüm ama butun gündür oğlumu öptüm birsey olmaz inşallah daha nokta kadar belli bile olmuyor
pasaklisinkukuli Bizimhikayemiz ben bi haftadır öpmüyom ucuktan sanırım internetten okudugum kadarıyla suyu patlayınca bulaşmaya başlıyormuş ama yine de risk alıp öpmemek lazım
Papatyamkuzum Bizimhikayemiz uçukla alakalı bi yazı okumuştum. Uçuk çok çabuk bulaşan bişey bebeklerinde bağışıklığı çok güçlü olmadığı için hasta edebilir onları. Ama sizin uçuğunuz yara olmamış daha bişey olacağını sanmıyorum. Çünkü benimde uçuk olacak gibi oldu ama yara olmadan kendiliğinden hemen geçti. Çok şükür kızımda da bi problem olmadı.
Bizimhikayemiz pasaklisinkukuli bende öpmem artik ama benimki daha başlangıç yani siyah nokta kadar hata görmedim bile
Bizimhikayemiz pasaklisinkukuli inşallah canım herşeyden korumaya çalışıyorum daha aşi bile olmadik bu ayin 17sinde olcaz inşallah