33 aylık iken tuvalet eğitimine başlamıştım geceleri kuru kalkiyordu zaten gecede problem yoktu sorun gündüzdeydi … Neyse gunduzunde düzene girmesi 1 ayı geçmişti en azından tutma süresinin artıp düzenli yapma durumuna gelmesi diyelim …
İlk baştan bu yana çişim,kakam geldi demiyor … Evet çok nadir çiş yapalım mı der beni götürürdü .. lazimlik kullandık (klozetten korktuğu için ,aparat almıştım ondan dahada korkmustu lazimlik kullanıyoruz halen ) …
Sorun şu ! Oğlum 3 yaş 3 aylık ben geçen yaz ağustosta alistirmaya çalışmıştım diyelim ve halen ..günler aylar geçti hatta yıl dolacak bu oğlum halen cisim var demiyor ,üstüne kaçırdığında söylüyor" naptın sen ,çişini yapmışsın bak ! “ ,” Çişini yaptın oğlum " …..
Evet ıslak kalsın dedim bekledim, anlattım olmadı, uyardım olmadı …. Olmuyor .. söylemiyor
Cümle kuruyor gayet konuşuyor anlıyor beceriklide yani … Ama bu işi kiviramiyoruz … Ben goturmezsem içsel kesin tuvaleti vardır diye anlamazsam kendi gidip ,yapmıyor söylemiyor ,ben götürüyorum ….
Olmuyor arkadaşlar ,çözemiyorum bu sorunu halledemiyoruz ..Nasıl yiprandigimi anlatmaya bile halim yok .