GiybetReis bende herşeyi denedim bi türlü bıraktıramamıştım. bende taktik maktik yok valla direk kestim kaldırdım vermedim ağladı zırladı ama unuttu sonunda.22aylık şuan ve 2ay öncesine kadar 7/24deli gibi emzik bağımlılığı vardı. Dediğim gibi birden kaldırdım, ilk günler gündüzleri hep başka şeylerle oyaladım ama uykuya geçerken çok ağladı, sarıldım konuştum sakinleştirmeye çalıştım öyle böyle uykuya geçtik. Gün geçtikçe ağlamaları aramaları azaldı ve 1hafta sonunda tamamen unuttu, temelli kurtulduk şükür🙏 darısı sizin başınıza olsun ama istikrarlı olun öyle böyle alışıyor unutuyorlar.