Mylovelovemom Ateşi falan yok değil mi, kendilerini ağlayarak ifade ediyorlar gazı çoktur belki. Benim bebeğimde sebepsiz çok ağlardı 3 aydan sonra rahatladık çok şükür. Siz gazı olmasa da mama süt içtikten bir süre sonra masaj yapın hareketler yaptırın yüzüstü zaman geçirmesine izin verin bunlar etkili oluyor eger gazdansa. Atak dönemleri de her bebeğin farklı oluyor galiba ya, çok huzursuz oluyorlar sebepsiz ağlıyorlar zaten anlarsınız siz bebeğinizde ki garipliği, geçecek bugünleer 🫠