Selam anneler,
14 aylık oğlum bugün yürürken elindeki poşete takıldı. Burnunun üstüne düştü. 1-2 dakika Çok ağladı sonra sakinleşti. Sonra bir baktık Burnu kanıyor hemen acile koştuk. Ama biz evden çıkıp asansöre binene kadar kan durmuştu. Acildeki doktor çocuğu hiç ellemeyelim anormal bir durum görürseniz gelin dedi muayene bile etmedi. İçim öyle sızlıyor ki.. annelik bazen bana öyle zor geliyor ki.. kırık mı oldu acaba çok mu canı acıdı acaba diye düşünüyorum şimdi. Allah hepimizin bebeklerini yavrularını korusun. Hiçbir anneyi evladıyla sınamasın Rabbim. Sizinle dertleşmeye geldim 🥺