Kucak_esra biz 9. Aydayiz ama hep Instagram’da internette gördüklerimi deniyorum. Kafalar karışık. Dişten dolayı da iştah yok, yoğurtlu şeyleri çok yiyor genelde. İlik suyu kullanıyorum mutlaka, kıyma da katıyorum yemeklerine.
Kendi yediklerimizden veremiyorum çünkü salça tuzlu, ev yapımı olduğu için daha da tuzlu yani. Ne zaman baslayacagim acaba vermeye onu da bilmiyorum. Değişik bebeklerin sevdiği tarifleri bende okuyayimm