Nilkusumm bunu asla kabul etmeyin. Çünkü siz bişey demedikçe söylemeye devam ederler. Kime kalmış bebeğinizin kepçe kulaklı olması. Sağlıklı mı sağlıklı. Biraz büyüyünce ameliyatla düzeltilir. Benim kızıma böyle dense ben hiç karşımdaki insan kırılır mı diye düşünmem lafımı söylerim. Benim çocuğuma kimse zorbalık yapamaz. Ben onu doğururken büyütürken ne zorluklar yaşadım millet bi laf etsin diye katlanacak değilim. Hiç susmayın. Gerekirse herkes ay ne dedik falan diye çemkirebilir ama umursamayın. Sert olun. Kimse çocuğunuzdan kıymetli değil.