fatmaa37demir Kızlar merhaba. Kızım şuan 8 kilo. 67 cm. Dogum kilosu 3.370, 50 cm. Şimdiye kadar sadece anne sütü aldı. Yeni ek gıdaya başladık. Kıyaslamak için sormuyorum ama ilk bebeğim olunca insan iyi mi değil mi bu kilo merak ediyor. Sizce nasıl?
Dondurmalikahve fatmaa37demir 5.ayda doğum kilosunun 2 katına çıkması yeterlidir ve önemli olan sağlıklı olması iyi yani gelişimi
benkosarim fatmaa37demir benim kızım 2 kilo 300 gram doğmuştu şu an 6 aylık olmasına 3-4 gün var 7 kilo 68 santim boyu doktorumuz kilosunu da boynunda iyi olduğunu söyledi doğumuna göre bayağı kilo aldığını söyledi sızın çocuğunun da maşallah gayet güzel kilo almış