Merhaba kızlar, herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Kızım 11 aylık olacak, aşçıyım tekrardan çalışmak istiyorum ama diş dönemi çok zor geçiyor, bırakabileceğimi sanmıyorum şuan ama belki 2 3 yaştan sonra çalışabilirim diye düşünüyorum. Tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum💕