giresun benim bebeğimdede var o doğdu doğalı var hemde doktor yurumeye baslayınca geçicektir dedi. Baş parmakları cok tombul bebegımın yuruyunce yaglar dahılır problem düzelir dedi canım benmde ilk baş içime sinmedi ama yapcak bısey yok doktor öle dediyse öledir die bekliyorum teramisin sür bazen cok kızarıyo tırnak batıo ben öle yapıyorum