Deletedmom_109 ona çöp diyorsa sebebi vardır.bişi demiştir yapmıştır o arkadaşı.biz de yeni başladık anasınıfına 3,5 yaşında oğlum. Biraz akran zorbalığına maruz kalıyor sınıfta.şiddete meyilli uyumsuz iki tane arkadaşı var bir kaç gündür bana vuruyorlar deyip okula gitmek istemiyor.öğretmeniyle konuştuk o da bişi yapmadı. Eşim sabah okula gidecek müdürle konuşmaya. Daha okulu sevemeden soğuttular çocuğumu.karşılık bile vermiyor.ağlamıyor bir tepki vermiyor.bana bile anlatmıyor zorla ağzından cımbızla lafı alıyorum uyumadan önce.bir defa ağzından kaçırmış gibi olayı söyleyip daha sonra hiçbir sorumuza cevap vermiyor