yagmurpelit doktora götürmelisiniz. Benim bebeğimde de süt alerjisi var ve ben birçok ürünü tüketmiyorum. Doktor diyet verdi bebeğim suan 5.5 aylık biz teşhisi geç koyduk. Benimde yeni doğduğu zamanlar aynı öyle döküntü ve konak gibi çok kötü olmuştu. Alerjik egzamaymış meğersem sonradan öğrendim ve Rota aşısı yaptırdım cocuğuma. Alerjik bebeklere rota aşısı önerilmiyor. O yüzden sizde önceden önleminizi alın. Ben gastroentoloji doktoruna götürdüm. Test felanda yaptırmadı. Kaka takibi yapın bide cok mukus felan varsa süt ürünlerini ve yumurtayı kesin.