Kızlar geçen post açmıştım ama karaciğer enzimi yüksek çıkan oldunu aranızda bebeklerinde neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz. 2 kes tahlil yapıldı 107 çıktı sınırdan yüksek çıktı doktor hala haftaya bir daha yapalım dedi bir ilaç vs vermedi. Nette de iyi şeyler yazmıyor kafayı yemek üzereyim 😢