Kızlar kızım 3 yaşına girecek doğum gününde Deniz kızı teması yapmak istiyorum ama sizde biliyorsunuz maliyetli oluyor. Normalde her şeyini kendim yapardım da şimdi hem hamileyim son ayım da doğum günü olacak hem de artık farkında doğum günü olayının 🤗 bu yüzden biraz ozeneyim bu sefer dedim. Bütçem 200-300 ₺ arası var mı güzel elbisesi olan ? Fotoğraf atar mısınız belki ben olmasam da başkası alır 🤍 ?