nazli-06 PatronBebek iyi de ben yanlış bır sey soyledıgımı veya yanlış yönlendirdiğimi de düşünmüyorum. Verı de bu sekılde yazıyor. Hamıle degıl dıyerek tatlıya baglayalım. Ben arkasından gelen cahıle nıye anlatıyorsun bacım yorumuna sinirlendim.
PatronBebek nazli-06 dediğim gibi 0.5 ile 5 arası hamilelik yok demek 5 ve altı hamilelik yok demek. Sadece ufak bi yanlışı düzelttim. 0,5 1 den küçük bir değerdir çünkü. Yok estağfurullah cahillikle alakası yok. Herkesin yanıldığı şeyler olabilir 💜
Asmin567 glcn1990 şu an aynı durumdayım benimde üç çocugum var .adet görmedim kan testi yaptım drekt negatif yazıyordu fakat midem bulanıyo basım dönuyo allahım vallahi çıldırıcam umarım benimde bos bir şüpe çıkar bu arada gününüz kaç gün geçti
glcn1990 Asmin567 benim iki ay geçti bugün kan testi yaptım doktorum adet değilken takarım spiral dedi inşallah bi cesaretimi toplayıp taktırıcam yoksa kafayı yiycem hep bi şüphe de kalıyorum