Merhaba herkese.
Hemen sorayım umarım bilenleriniz vardır deri altı implant devlette yapılıyor mu yüksek olasılıkla eczaneden alınıp doktor tarafından takılıyordur diye tahmin ediyorum ücreti nedir taktıran memnun kalan varsa süreci kısaca yazarsa çok sevinirim ya da 3 aylık iğne varmış o konuda da bilgisi olan varsa umarım yazar şimdiden teşekkürler 🙏