Emzirerek uyuyunca gaz ve tekrar emzirme ve tüm gece uykusuzluk artık bıktım gazının sebebi benim ama o emmek istiyor kıyamıyorum ağlamasına :( ama artık büyüdüğünü düşünüyorum gündüzleri memede değil kucakta uyuyor ama geceleri memeden çekince kıyamet kopuyor ne yapacağım lütfen yardım edin mahvoldum :( onu üzmek ağlatmak istemiyorum