Ben de delirmek üzereyim. 4 ay 3 günlük bebeğim. Huzursuzluk, ağlama bir yana… Ne mama ne meme!! Biberon savaşları veriyoruz. Aç biliyorum. Ağlaya ağlaya zorla içiyorum. Emmiyo da! Allahını seven bir yardımcı olsun ya.. Biberon reddi midir bu? Gaz mıdır, diş midir?