Marziyeimga Kızlar kızım 4.5 aylık Aptamil veriyorm ama içmiyor sadece bnm sütümü içiyor ama o da yetmiyor birde biberon da tutmuyor bugün de meyve püresi verdim sizce iyi mi birde kaç gün verebilirm küçük bir kavanoz da
fatmaa37demir Marziyeimga eğer kavanoz için diyorsanız açtıktan sonra genellikle 48 saat içinde bitirilmesi açıldıktan sonra. Ve buzdolabına tutun kullanmadığınız kadarını gerekiyor genel olarak öyle oluyor. Üstünde de yazar zaten
Marziyeimga Melis1706 4. Ay için de var meyve püresi mama içmiyor biberon da bı kaç tane denedim tutmadı bnm sütüm de depremden dolayı azaldı sağ tamamen yok solda da az az geliyor cici bebe veriyorm onu da içmek istemiyor
Melis1706 Marziyeimga ek gidaya doktor onermedigi surece gecilmiyor siz daha ek gidaya baslamamissiniz buuun icin demsfm