Oğlunu sütten kestim ve keser kesmez pişik olmaya başladı normal bir pişik değil ama böyle yara oluyor kanamaya başlıyor ne yapmam lazım bilemiyorum acaba anne sütüyle mi alakalı onu da anlamadım şu an yemekten hariç biberonla bebe bisküvisi ve suyla karıştırıp su veriyorum onu içiyor ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bir şey başınıza gelen anneler ne yaptınız acaba