Merhaba anneler. Bebeğim 3ay21günlük. Harika haftalar uygulamasına ve hesaplıyor.com’a göre atak haftasındayız. Ama harika haftalar kitabında 4. ay atağı 19. haftada başlıyor ve diğer yazılı kaynaklarda da öyle. Uykuya direnme, sık uyanma, hafiften meme mama reddi, huysuzluk var ki bunların hiçbiri yoktu. Biz şimdi 4. ay atağında mıyız? Ya da bunlar daha atak başlangıcı mı?