oglumuz01 Kızlar bebemle bayrama hazırlık yapamam diye Bi ablaya yaprak sarma yaptrcaktım. 1 kilosunu 150 tlye satıyormuş. İçli köftenin de tanesi 20 tl
Nefeshiramm oglumuz01 ben içliköfte yapıyorum tanesi 13 TL çok yaparlarsa 10 TL den yapıyorum 😂 ben mi ucuz yapıyorum acaba 1 kğ sarma da 120 tl
tatlibiranneo oglumuz01 Antep_yemekleri diye bir sayfa var oraya da bir sorun güvenilir ben alışveriş yaptım bi içli köfte 20 tl olur mu ya ben geçen buradan hiç tanımadığım birine yaktım gönderdim canı çekti diye 10 tane 🥲😂
Ruzz-Batu oglumuz01 ben icli kofteyi tanesini 16 tl ye aldim 10 tane haslamalik 10 tane kizartmalik olarak
Tatlican oglumuz01 1 kilo sade yaprak 70 tl esim satiyor sizinkisinde pirinc var emek var iyi gibi geldi ama bilenler yazar
Aselllll oglumuz01 sarma normal ama ıcın köfte buyuklugune göre fiyat değişebilir cok buykse 20 normal ama kucuk veya orta ıse cok 20 tl