Babyy07 basur değil de çatlak var bende, 3.5aylık kızım, anestol, locafen ve fipo krem verdi doktor, önce dayanabileceğin kadar sıcaklıkta suya otur sonra bunları karıştırıp sür dedi, kanama da yapıyor, canımı da çok acıtıyor. Umarım sizde en kısa sürede iyileşirsiniz 🙏🏻