Evet nihayet 9ayın sonunda miniklerimizi sağ salim kucağımıza aldık , kimimizin kırkı çoktan çıkmıştır kimimizin daha yeni bittmiştir kimimizin de benim gibi az kalmıştır, gelgelelim asıl meseleye siz nasıl korunuyorsunuz ben çok kararsızsım hangi korunma yöntemini uygulayayım diye