Mellssss tabi cocugu rahatsız ediyor ama şükür gececek bir durum. Doktor buna hastalık gözüyle bile bakmıyoruz dedi cünkü bebeklerin %80ninde hafif veya agır sekilde oluyormus. Rahatsızlık hisside şöyle oluyor cocugun agzına tükürük ve safra geliyor. Herhangi bir ilaç vs kullanmıyorsunuz reflüde sadece emzirdikten sonra gazını cıkartın ve mutlaka 20-30 dk kadar yatırmayıp dik tutun faydasını görüyorsunuz.