Asel_suna Oykuasena19_ her emzirme sonrası mamayı vermeye devam edin düşüyor 1-2 üne düşer inşallah sizde süt arttırıcı çaylardan falan içmeyi deneyin bizimki de o şekildeydi bir derken doğumdu çok şükür düşmüştü benm sütümde çok azdı bol sağım süt arttırıcı çaylar kuru soğan ve elma hepsini denemiştm
Oykuasena19_ Asel_suna Sütüm çok az bide yara olmuş artık sağamıyorum kan geliyor sürekli mama veriyorum sizce düşer mi böyle🥺
Asel_suna Benimde öyle olmuştu emzirirken dişlerimi sıka sıka emziriyordum elimle de yastığı sıkıyorum canım acıdığı için krem kullanın önemli olan bebeğin beslenmesi düşer inşallah karnını tok tuttun