Bende belimden ötürü sintigrafi,MR,röntgen,tomo çekineceğim bu pazar sintigrafiden sonra 24,48 saat arası yaklaşmamamam gerekiyormuş izole olmadan. Ben ayrı yerde kalıcam bebeğime annem bakacak ve asla biberon almıyor ne yapacağımı düşünüyorum günlerdir 🥺