Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 18 günlük oldu bugün. Sütüm şimdilik yetiyor ama bir haftadır bir durum fark ettim. Bebeğim sol mememi emerken çok fazla yutkunuyor sanırım süt çok geliyor. Hatta o kadar gürültülü yutkunuyor ki beni korkutuyor birkaç kere boğazına kaçtı çok korktum. Bu esnada emerken çok huzursuz oluyor mememle savaş veriyor resmen. Sağ mememde böyle bir sorun yok. Bu durumda ne yapmam lazım artık emzirmekten korkar oldum bebeğimin boğazına kaçıyor diye 😢😢