Teşekkür ederim cevaplar için 🙏 şöyle bir olay yaşıyorum 6 aylığız ve bazen sütümun yetmediğini fark ediyorum. Mama almadım çünkü hem sağlıklı bulmuyorum hemde mamayı 3 haftada tüketmesi gerekiyormus. Sadece birkaç kullanım için almak istemedim. Nadiren ayda bir denk gelirse sütümun yetmediği zaman vermeyi düşünüyorum ve ilki dün oldu gece kalktığımda sütüm yoktu baktık kızıyor yaptım biraz içti ve uyuyabildi. Anne sütü önceliğim elbette ama aç kalınca saçını falan yoluyor sinirden. Zorda kalınca kullanicam mecburen