wafflee_42 kucaktayken mı yapıyor yatarken mı kucaktaysa rahatsız olduğu için olabilir yatarkense gaz olabilir benimkide gaz çıkarıyordu ama öyle yapıyordu kollarını atıp ağlayıp sıkıyordu kendini doktor gaz damlası vermişti çıkarıyor demiştim siz kullanın demişti biogaia kullanmıştık çok iyi gelmişti sorun kalmamıştı