Kerem_mom Merhaba Sakarya da lazere gittiğiniz önerdiğiniZ işini düzgün yapan temiz bir yer var mı önerebileceğiniz ?
Menessasmom Kerem_mom bende başlıcam elegance tavsiye etti dğn arkadaşım 3. Seansta bile baya fark görmüş ve temizmiş
Mrscapa Kerem_mom emşa güzellik merkezi var ben oraya gidiyorum cok memnunum. Benim için temizlik ve makine öncelikliydi ikisi konusunda da ben tatmin oldum tavsiye ederim
okuyor Kerem_mom seanslardan memnun kaldım. Ama randevu bulmak çok zor oluyordu. Çok kalabalık. Tek negatif yönü oydu. Pandemi başlayınca ben bitiremedim seanslarımı yarıda bıraktım. Üstüne doğum yaptım. Ona rağmen eskiye dönmedi tüylerim.
Kerem_mom okuyor süper ben temizlik konusunda da endişeliyim çok dikkat ediyorum annemin gittiği yerde öyle bir problem yaşamıştık burayı da bir araştıracağım teşekkürler
okuyor Kerem_mom gittiğim dönem temizlik konusunda çok hassas olduklarını görmüştüm. Ama pandemiden önce gidiyordum. Baya zaman geçti