Merhaba kızlar bu akşam doktor kontrolüm var gevelik için ama ben yeni farkettiğim için durumu bekleyemedim merak haricinde korkuyorum da sormak istedim. Önceki doğum dikişlerim afedersiniz elime tıkıl olarak şişlik gelirdi bugün dikiş yerimde çukurluk farkettim ara ara ağrı girerdi ama ben hamilelikten ötürü diye düşündüm bugün öyle farkedince korktum açıkcası. Doğum yapalı 2 sene oldu acaba doğuma yakın eski dikiş yerlerinde zarar görme olur mu yaşayan bilen var mı 🙄