Anita geçmiş olsun benim bebeğimin 2 ay aşısından sonra kolu şişti kızardı içi dolu gibiydi 1.5 ay sonra çocuk cerrahına gösterdik ödem olmuş iltihap yapmış çıkartmamız lazım dedi nokta kadar delik açtı bembeyaz iltihap aktı anında. Bana aşı şişliklerini ihtmal etme hiç bi zaman dedi antibiotik yazıp yolladı. Belki aynı şey değildir ama yinede doktora göstermenizde fayda var😊