Kızlar selam geçen gün bebeğim ilk adım arabasından düştü ve ağzı bayağı kanadı bu gün dudak bağının koptuğunu fark ettim kendi kendine iyileşir fakat tekrar oluşur mu oluşmazsa da dudağı aşşağı mı düşer bana düştü gibi geliyor bilmiyorum pisikolojik mii