Benim bacaklarım tutmuyordu resmen. Çömelirken zor kalkardım ama hamileyken son 3 ay çok hareketsiz kaldım. Haliyle kaslar tembelleşti. Yürüyüş yaptıkça kendime geldim. Birde meme reddi yaşayınca ayakta gezdirerek emziriyordum. Bazen zıplıyordum falan. Hepsi spor oldu😅 6.5 aylığız bacaklarım cana geldi resmen. Sizde belki hareketsizlikten olmıştur.