elfida01 ArasEzgi bende 1 kutu bitirdim ondan dolayı mı bilmiyorum ama benim bebeğiminde 25 gündür kaka sorunu var 2 kez kendi yaptı 2 kez lavman 2 kezde fitille yapabildi
P_lina Normal bizde kullandık o biraz psikolojik yeni vermeye başladıysanız acaba ondan mı diye düşünmeniz normal