Merhabalar, 17 aylık kızım var şimdiden mayo bakmaya başladık ama uzun kollu mu yoksa normal mayo şeklinde mi olmasına karar veremedim. Memnun kaldığınız markalar, bedenleri tam oturan, kullandığınız ürünler varsa önerebilir misiniz ? Bir de yazlık ayakkabı olarak hangi marka model kullanıyorsunuz?