Dimitrina_kovaceva bence zor ama bebeğinizin mizacına da bağlı. Ben şu an doktora yapmaya çalışıyorum ders döneminde hamileydim ve dönem ortasinda doğum yaptim dönem bitene kadar annemle kayınvalidem donusumlu geldiler yemek ve temizlik işleri için. Bi de online egitimdi yüzyüze olduğunda ders dönemi çok daha fazla zorlar. Sınavlar yüzyüzeydi iki aylık bebekle okula gidip geldik bi de kolik bebekti. Yeterlik sınavına girmeden dondurmak zorunda kaldım çünkü hiç ders calisamicaktim uyumayan bi bebeğim var. Şu an mecburen kaydimi yeniledim bebeğim uyudukca ders çalışmaya çalışıyorum ki yaşına girmesine rağmen hala az uyuyo. Sabah ondan önce kalkıp çalışıyorum akşam uyuduktan sonra çalışıyorum haftasonu eşime verip bi saat çalışıyorum evime eşime ve kendime pek bakamıyorum 😂 eğer yüzyüze olmayacaksa ve ılımlı bi bebeğiniz varsa yapılabilir ama yoksa çok zorlar diye düşünüyorum