Merhaba güzel anneler 🌸 oğlum 1 yaşına girmek üzere travel sistem bebek arabamız bana eziyet oluyor her seferinde altını ayrı üstünü ayrı taşıyorum yer olmadığı için evde zorlanıyorum. Globber aldık scooter olanını alalım dedim yazın idare ederiz yerde kaplamaz ama yok sağa sola dönüşü baya zor oldu iade ettim baston almaya karar verdim Globber seneye artık ama çok güzeldi düşünen varsa eğer kesinlikle alınmalı 2 yaş üstü için daha uygun olur 🫠 gelelim konuya bana memnun olduğunuz baston bebek arabası modellerini yazar mısınız karar veremiyorum 4 bin ₺ yi geçmezse iyi olur yani çok büyük rakamlı olan markaları alamam malesef önemli olan az yer kaplaması ve kolay kullanımlı kaliteli olması şimdiden çok teşekkür ederim 🥰❤️