Zeyynep Merhaba kızlar test yaptım 2 defa pozitif çıktı hastanede kan verdim bugün test sonuçları çıkmış hamilemiyim değilmiyim anlamadım bi anlayan varsa bakıverir mi acaba https://imgyukle.com/i/Q267Tn https://imgyukle.com/i/Q26Am8 Hamile olmayan kadın yazıyo ama
Zeyynep benaslindayohum ama kaşık bölgemde sızı vardı ilk hamileliğimide öyle tahmin edip test yapmıştım silikte olsa pozitif çıkmıştı şimdide aynı pozitif çıktı kan değerimde yukarıdaki gibi işte
benaslindayohum Zeyynep kan değerine göre yok ama emin değilsen adetin gecikince ver diyecektim ondan sordum yani bu 2 acaba adetin yüzünden mi 2
Zeyynep benaslindayohum bilmiyorum hiç değerler konusunda bilgim yok hamile değilsem 0 mı çıkması gerekiyordu