Hanımlar emzirmeyi bırakma aşamasındayım bugün aşırı derecede göğsüm ağrıyor ve şiş, duramayacak kadar olunca biraz rahatlamak adına elimle sağıyorum soğuk kompleks yapıyorum bunları öğle vaktinde yaptıysam akşama doğru yine aynı ağrı ve doluluk oluşuyor başka neler yapabilirim bu süreçte