Yigitefeninannesi_ Tecrübeli anneler bebeğim 4 ay 19 günlük tek kolunu kaldırıp indiriyor yani nasıl anlatsam aliskanlik mi yapmış sürekli tek kolunu sallar gibi kaldırıp indiriyor
Selmanur_a Yigitefeninannesi_ benim kızım da öyleydi kanat çırpar gibi sorun teşkil eden birşey değil canım.
MustafaEreninAnnesi Yigitefeninannesi_ 4 ay 10 günlük oğlum da aynı şeyi yapıyor sizin devam ediyor mu daha?
Selmanur_a Yigitefeninannesi_ rica ederim bende çok araştırmıştım otizm belirtisi felan mı diye sonrasında doktoruma danıştım bu normal birşey dedi sizi de görünce yanıtlamak istedim
Yigitefeninannesi_ Selmanur_a evet kaç gündür bende araştırıyorum kontrolumuze de var daha endiselendim açıkçası sormak istedim burda tecrübeli annelere ilk çocuğum bide ne kadar da olsa insan endiseleniyor icim rahatladı gerçekten sagolun 🌹
Yigitefeninannesi_ MustafaEreninAnnesi hayir devam etmiyor bi süre sonra bıraktı yapmadı keşif zamanların da keşfediyor lar sonra utuyolar🙂
MustafaEreninAnnesi Yigitefeninannesi_ benim oğlumd uykudan uyanacağı zaman dha sık yapıyor gün içinde de oluyor da o kadar sık değil sol kolunu kaldırıp indiriyor kafasına falan da çarpıyor uyku arasında sizin de öyle miydi
Yigitefeninannesi_ MustafaEreninAnnesi uyku arasında yapmıyor du sadece uyandigu zaman mesela beşikte yapıyor du yada yerde sırt üstü uzanıp oynarken falan
MustafaEreninAnnesi Yigitefeninannesi_ oğlum da öyle uyku arsında değil mesela uyanacağı zaman onu yapınca uyanıyodu zaten sırt üstü yatarken falan da oluyo bazen
Yigitefeninannesi_ MustafaEreninAnnesi kesif zamanları dediğim gibi bi süre sonra unutuyorlar mesela bebek arabasında falan oyun oynar gibi yapıyordu sonra unuttu gitti