Ikicocukbiranne Arkadaşlar yıllarca uğraşıp içinde çıkamadığım bir problemim var, online psikolog terapisi almak istiyorum iki çocukla evden çıkıp terapiye gitmek benim için çok zor. Siz hiç online terapi aldınız mı ? Faydası oluyor mu süreç nasıl işliyor ,?
antropologanne Ikicocukbiranne Online terapinin yüzyüze görüsmeden hicbir farki yok. Rahatlikla alabilirsiniz.
kenankaan Ikicocukbiranne arkadaşım eşiyle beraber online terapi almışlardı, çok memnun kalmıştı. Ondan sonra ben de bu fikre sıcak bakmaya başladım
Berfs10 Ikicocukbiranne alabilirsiniz ben de online aldım o kadar rahatladım ki anlatamam yüzyüzeyle bir farkı yok inanın her insanın bence arada alması lazım
Kedilibebekliacemi Ikicocukbiranne ben çoğu kez kullandım online olmasının normalden hiç bir farkı yok önemli olan işinde iyi ve size iyi gelecek birini bulmak. Evimdekipsikolog die bir site vardı ordan yararlanmıştım bi kaç kez hem de cv leri var psikologların alanlarına, tecrübelerine göre seçebilirsiniz.
Ikicocukbiranne antropologanne aile danışmanı değil aynen psikolog ihtiyacım var, online olunca çok fayda görmem diye düşünüyordum reel görüşmeye benziyorsa inşallah ben de fayda görürüm
antropologanne Ikicocukbiranne Yok yok ayni yüzyüze gibi. Hic tereddüt etmeyin. Farkı yok. Insallah şifa bulursunuz 💐💜
Berfs10 Ikicocukbiranne instada pd.Mesut Güney Yılmaz var arkadaşım eşiyle gitmişti bir de kardeşi gitmişti onun önerisiyle aldım terapiyi sizde düşünürseniz bakabilirsiniz çocuklu halimle online en mantıklısı olduğu için aldım