9 ay 6 günlük oğlum var ayaklarını basıyor ama adım atmayı bilmiyor öylece duruyor. Aynı ayda olanlar tutunup kalkıyor emekliyor yürüyen bile var. Ama oğlum sadece yerde yuvarlanıyor ve oturuyor. Emeklememesi ya da kendiliğinden kalkmaması beni endişelendirmiyor ama 4 aylık bebeklerin bile adım atma hareketi yaptığını görüyorum. Bizim gibi olup da yürüyen var mı