Yaren17 V10’un başlatma tuşuna devamlı basmak gerekiyor mu yoksa bir kere basınca çalışıyor mu? Çünkü v15 de basılı tutarak süpüreceksiniz. V12de de bir kere basmanız yeterli. Eğer ki v10 da v12 gibiyse 15 almanıza gerek yok. Tabii zor gelmezse alabilirsiniz sürekli basarak süpürmek yorar diye söyledim.