Dilekmurat Arkadaşlar merhaba 6 aylık aşı yaptırdım dün ama kızım baya huysuzlanıyor yan etkileri nelerdir?? sizde de aynı şey oldu mu ne zaman geçicek agrısı ....??? Ebe bize fazla agrı yapmaz demişti:(