berosunannesi Bu ölçülere bakarak mı kıyafet almalıyım? kızım 60 cm 6 kg. Bi ara 6-9 ay mı alsam dedim ama zaten uzun kollu alacağım nisan mayıs ayları için. Sizce 3-6 mı almalıyım
Minnacksevdack berosunannesi ben alırken hep bir büyük bedenini alıyorum. Ne dar ne bol oluyor. Çoğu zaman internetten aldıklarımı iade etmek zorunda kalıyorum. Her ürünün ayı farklı boyutta. Bebek alışverişi çok zor o yüzden 🙊 tavsiyem 3-6 ise 6-9 alman
Bebegimm1 berosunannesi 1 ay içinse şuan giydiğinin bi beden büyüğünü alın hafif bol durması sırıtmaz zaten ordaki ölçüye göre almayın her magazanın kalıbı bir olmuyor
btlbsr berosunannesi benim bebeğim ne minyon ne de tosbik normal bi bebek. Ayına göre aldığım hiç bir ürün olmuyor. ZTen yapışam kıyafetleri sevmiyorum giydirmesi zor oluyor duruşunuda ben beğenmiyorum 8 aylık oğlum 12-18 ay giyiyor. Sadece bir tık uzun oluyor. Bence bir beden büyük alın.
Araslarcaaa berosunannesi oğlum 9 aylık en son 75 cmydi 10.500 kg 18-24 alıyorum boydan olmuyor yoksa bir beden küçüğünü alsam tam oluyor sonra hemen küçülüyor diye bir beden büyük alıyorum
berosunannesi Minnacksevdack evet internetten buldum bikaç takım alsam dedim ama beden konusunda çoook kararsız kaldım çünkü iadeyle falan uğrasmak istemiyorum kızım baya minyon mesela bikaç takım uzun alıcam sadece 2 ay falan giyebilecek bilmiyorum 6-9 cok emanet dursun da istemiyorum ah ah😅
Minnacksevdack berosunannesi minyonsa tam bedenini alın o zaman. 🙊 Benimki tosbik biraz o yüzden ne alsak boşa gidiyor 😂 Ay ne kadar da yardımcı oldum değil mi ? 😂😂😂