kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük. kusmadan dolayı doktora götürdüm. kaka, idrar, kan alındı. reflü var dendi gastrotuss verdi kusma durdu. kakada amip var dedi ama çocukta ishal yok sıvı yapıyor kakayı ama günde 1 ya da 2 kez yapıyor kan yok.. karaciğer enzimleri yüksek dedi, süt alerjisi olabilir dedi.. yüzünde bir aylıktan beri kırmızı kırmızı bir şeyler çıkıp geçiyor.. süt alerjisi ya da başka bir alerji olsa vücuduna da yayılmaz mı? sürekli uyumak istiyor. birde ben sigara kullanıyorum günde 5 tane felan, doktor sütten geçmez dedi. sadece emziriyorum. daha önce mama kullanıyordum ama bıraktık mamayı.